سیدجواد میری

جامعه‌شناسی، فلسفه و دین‌پژوهشی

سیدجواد میری

جامعه‌شناسی، فلسفه و دین‌پژوهشی

سیدجواد میری

سیدجواد میری مینق
دانشیار گروه جامعه‌شناسی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی
دکترای تخصصی (Ph.D): جامعه‌شناسی، (دانشگاه بریستول/ انگلستان)، 2003.
کارشناس و کارشناسی ارشد: مطالعات ادیان و فلسفه علم، (دانشگاه گوتنبرگ / سوئد)، 1997.

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

چهارشنبه یازدهم مهر نود و هفت، جلسه رونمایی از کتاب زبان مادری، به همت گروه جامعه شناسی کشورهای اسلامی در پزوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار شد.
کتاب زبان مادری، با رویکردی میان رشته ای و چند رشته ای به مفهوم زبان مادری می پردازد و اولین اثر در ایران است که با این رویکرد به مفهوم زبان مادری می پردازد.
اساتید گرانقدری از رشته های مختلف علوم انسانی با رویکردهای متنوع راجع به زبان مادری مقاله نوشته اند، به همین دلیل خواننده با نظریات و نگاه های جامع و متنوعی نسبت به زبان مادری و ابعاد مختلف ان اشنا می شود.
دکتر سید جواد میری مدیر گروه جامعه شناسی کشورهای اسلامی و عضو هییت علمی پزوهشگاه علوم انسانی و مطالعات  فرهنگی، در برگزاری جلسات و تدوین و گرداوری مقالات کوشش و همت وافری داشتند.
از جمله نویسندگان این کتاب می توان به دکتر سید جواد میری، بیزن عبدالکریمی، رحیم محمدی، امیلیا نرسیسیانس، محمد علی مرادی، ایدین ابراهیمی و......اشاره کرد.
حسین حجت پناه
دبیر گروه جامعه شناسی کشورهای اسلامی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۰۷
سیدجواد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی